Vinter/Vår för metalskallar i Västernorrland...

Måste bara göra ett inlägg om vinter/vår programmet för Sundsvalls bästa metalklubb. För precis så är det, löjligt bra. Det börjar den 4 februari med Keep Of Kalessin och Sundsvalls egna blackmetalkrigare Setherial. Man kan ju lungt säga att 120 kr som förköpet kostar är löjligt billigt! Som om inte det vore nog så är yours truly DJ i baren.
Be there or be a sillmjölke!!!



Fredagen den 11 mars så gästas Deströyer av Sator. Inte min kopp te direkt men jag vet att det är många därute som gillar dem. Förbandet har inte bestämts än utan det pågår en tävling där man kan vinna den möjligheten. Kolla in HÄR för mer info om detta.



Den första april så firar My Own Grave 10-årsjubileum. Stora scenen på Aveny i Sundsvall är bokad och två speciellt inbjudna gästakter ska även spela. Som grädden på moset så ska MOG spela in spelningen för ett dvd-släpp senare under året. Kom dit och röj!!!




Den 15 April så kommer Royal Republic. Kan inte säga något om dem då jag knappt hört någonting.




27 maj så återvänder Graveyard. Senast de spelade på Club Deströyer så levererade Graveyard ren och skär magi. En av de bästa spelningarna jag någonsin sett. Jag ser verkligen fram emot deras nya platta som släpps under våren. En given kväll...Kan nog bli årets spelning igen.




 


Kommentarer
Postat av: Andreas Royale

Det är bara att ladda med heta alster i DJ-båset! Jag kommer att önska Alcest hela kvällen. Precis HELA kvällen. :)

2011-01-27 @ 20:01:43
URL: http://www.clubdestroyer.se
Postat av: SheerFaith

En sak ska du veta Andreas...Jag uppfyller alla önskningar bara det är Bolt Thrower :)

2011-01-31 @ 12:41:32
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Kim

<i>Å, önskar så att jag hade kunnat vara där ikväll och se KoK. Och för den delen även Setherial. Vågar jag hoppas på en del bilder och referat här på bloggen?</i>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0