I mp3 spelaren denna vecka

Denna vecka går följande plattor varma hemma hos mig.

Immortal - All Shall Fall
Verkar som att Immortal har gjort en ny kanonplatta.

Baroness - Blue Record
Ett mindre flummigt Mastodon... kräver ett par till genomlyssningar innan jag bestämmt mig om den är bra.

Griftegård - Solemn, Sacred, Severe
Jävlar vilken lysande platta. Kommer att hamna högt på årsbästalistan.

Alice In Chains - Black Gives Way to Blue
För lite lungnare stunder. Faktiskt en bra platta.

Lite lektyr till musiken kommer i form av ett nytt nummer av Sveriges bästa blaska.




Kommentarer
Postat av: Dan

Fixade en 3 månaders prov prenumeration på close up för 99kr. :)

Synd bara att första nummret blir 116 så jag måste ändå punga ut pengar för nya. :(

2009-10-07 @ 19:03:28
Postat av: Dan

Btw, har små lyssnat på alice in chains nya, den verkar ju vara hårdare än deras tidigare album.

2009-10-07 @ 19:05:23
Postat av: SheerFaith

Bra att du prenumererar på Sveriges bästa metaltidning Dan :) Nya Alice in chains plattan är ju riktigt bra. Den kanske är hårdare än tidigare plattor, jag vet inte, det var ett tag sen jag lyssnade på dirt.

2009-10-11 @ 02:29:23
URL: http://metalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0