Månadens metaltips !

Måste få tipsa om lite bra plattor som jag lyssnat på den senaste tiden.
Först ut är ett sen tidigare för mig okänt band. Revocation. Amerikanskt death-thrash band som har den i mitt tycke bra plattan "Empire of the obscene" ute, rekomenderas!




Nästa tips är Unanimated som det vare tyst om sedan 1995 års "Ancient god of evil". Nya plattan heter "In the light of darkness" och är ett stycke fin melodiös deathblack. Favoritlåten för mig är The Endless Beyond.




Gammal kärlek rostar aldrig heter det och jag har den senaste tiden lyssnat på lite gammal hederlig thrash signerat Sacred Reich. Deras första platta "Ignorance" och den efterföljande EP´n "Surf Nicaragua" är i mitt tycke strålande bra thrash.












Kommentarer
Postat av: Dan

In the Light of Darkness blir till och kolla in. :)

2009-05-03 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0