Hardware

Köpte i fredags den Engelska utgåvan av Richard Stanleys magnifika Hardware. Jag kan verkligen rekomendera den. Det är en mycket fin utgåva med fin bild, enda minuset är att den inte har 5.1 ljud bara 2 kanals stereo.
Omslaget ser ni nedan.



Den verkliga nyheten är att en Amerikansk utgåva kommer den 29 sep och den kommer troligen vara snäppet vassare med restaurerad bild och ett fint 5.1 ljud.
Extramaterialet på den Amerikanska utgåvan ser ut att bli fint för att inte tala om det otroligt coola omslaget.




  • Anamorphic Widescreen 1.85:1
  • Dolby Digital 5.1 Surround
  • Rating: UNRATED
  • Audio Commentary with Director Richard Stanley
  • Exclusive Making-Of Documentary Featuring All-New Interviews with Cast and Crew
  • 'Incidents In An Expanding Universe' - Early Super 8 Version of HARDWARE
  • 'The Sea of Perdition' - 2006 Richard Stanley Short Film
  • 'Rites of Passage' - Early Richard Stanley Short Film
  • Richard Stanley on Hardware 2
  • Theatrical Trailer(s)
  • Deleted, Extended & Behind-the-Scenes Footage

  • Nörd som jag är så har jag redan förbokat den så det betyder att jag kommer att ha 3 ex av filmen (vilket jag även har av Stanleys andra film Dust Devil).

    Vi låter regissören själv få sista ordet om Hardware.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0