True Norwegian black metal dokumentären










Kommentarer
Postat av: Dan

Den blir intressant att kolla på, men dom borde skaffat annat namn då den mestadels handlar om Gorgoroth och gaahl.



Jag skulle hellre se "Black Metal Satanica" den verkar intressant.

Den ska innehålla intervjuer med bland annat watain, Vreid, Shining, Svartahrid, Rimfrost, Mordichrist, Ondskapt.



På tal om isglass, Rimfrost är grymt bra. :)

2009-04-29 @ 17:36:22
Postat av: SheerFaith

Jag skulle hemst gärna se "Black Metal Satanica"

Jag skulle äve vilja se "Until the light takes us" "Once upon a time in Norway" "Cult of Aggression" "Pure Fucking Mayhem" "Get Thrashed" och alla andra dokumentärfilmer som handlar om metal i någon form. Jag kan starkt rekomendera "Metal a headbangers journey" och "Global metal" om du inte sett dem.

2009-04-29 @ 19:51:01
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Dan

Har inte sett nån du nämnde, den ända jag vet om är Pure Fucking Mayhem som jag också vill se.

Jag har tyvärr inte tillräckligt med pengar för att köpa nån utav dom. :(

2009-04-29 @ 20:25:13
Postat av: SheerFaith

"Metal a headbangers journey" brukan man kunna hitta i 2 för 99 kroners backar på Ica och Willys. Sen så kan jag ju hålla med dig om att pengarna inta alltid räcker för att vara helt metal :)

2009-04-29 @ 20:51:43
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Dan

Cult Of Aggression är ju bara 35 minuter och finns på youtube. :)



Metal a headbangers journey, Global metal och Once upon a time in Norway finns att ladda ner via megaupload. :)

Pure Fucking Mayhem får man tamefan ta och köpa.

2009-04-29 @ 20:58:49
Postat av: Metalnallen

Intressant, men vilka jävla miffon!

2009-05-01 @ 08:24:13
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0