Bombus och Graveyard

Hej alla glada! Det var ett tag sen jag skrev här senast men förhoppningsvis så kommer jag att uppdatera bloggen lite oftare hädanefter.

I fredags så besökta jag Sundsvalls hårdaste klubb, Club Deströyer och bevittnade Bombus och Graveyard.
Jag hadde förväntat mig stordåd från Bombus vars debutplatta är skitbra. Förväntningarna infriades med råge, Bombus krossar live. Graveyards debutplatta tycker jag är hyfsad, ett par riktigt bra låtar men ingen fullpoängare. döm om min förvåning när Graveyard live är rent ut sagt magisk. Satan i gatan vilken spelning!!!
Lite bilder och en filmsnutt från kvällen.


Bombus.


Bombus


Bombus.




Ett försök att filma Bombus med min mobil.


Graveyard krossade Sundsvall


Magi med Graveyard...


Graveyard, Sveriges bästa liveband?

Kommentarer
Postat av: Andreas, Club Deströyer

Kul med videosnutten, bra drag!

Håller med om att det var en magisk afton, känns som om att dessa band kommer att besöka Deströyer igen. Graveyard släpper ju nya skivan i mars 2011... :)

2010-10-10 @ 09:16:44
Postat av: sheerFaith

Lite kul med videosnutten. Måste säga att det är ganska bra bild och ljud för att vara filmat med en mobil. Har även en videosnutt med Graveyard. Ska lägga upp den snart.

2010-10-10 @ 14:38:25
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Stones

Detta är två riktigt bra band, har dock endast lyckas bevittna Graveyard live änsålänge.

2010-12-01 @ 22:29:25
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0