Blogg i fokus...

Jag vill ge en eloge till Chief Rebel Angel och hans blogg METAL! för att ha den goda smaken att rekomendera min blogg i hans serie "Blogg i fokus". Hatten av för honom. Chief Rebel Angels intervju med yours truly finns att läsa HÄR!

Nya band till Nordfest är Ram och The Kristet Utseende
Så glömm inte att packa med toalettborstarna!

De plattor som snurrar mest i spelaren nu är:

Misery Index - Hiers to Thievery: Svinigt bra death/grind som med all sannolikhet kommer bland topp tre i år.
High On Fire - Snakes For The Divine: Matt Pike...need i say more?
Exodus - Exhibit B: Kompetent thrash av rutinerade herrar
Rotting Christ - Aealo: EtnoBlackDeath??? Bra är det som fan!
Suma - Ashes: Tung, tyngre, Suma.

Kommentarer
Postat av: Dan

Trevlig intervju var det.

Exhibit B är sjukt bra tycker jag, den och nya med Anathema går friskt på datorn.

Köpte Slaughter of the soul på sound pollution i fredags, det var verkligen på tiden. :)

2010-05-23 @ 12:50:04
Postat av: SheerFaith

Hoppas att du köpte den med bonusdvd. Jag håller på att lyssnar in mig på Howl och Black Tusk, få se om det är nåt. Är sjukt nyfiken på Bombus.

2010-05-23 @ 14:29:55
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Dan

Det var 2002 re-releasen med enbart bonus låtarna, den gick på 79kr. Impulsköp, var rena slumpen att jag kom in på den gata i stockholm SP håller till.

2010-05-23 @ 16:07:02
Postat av: Chief Rebel Angel

Ja, visst har jag bra smak? :)



Du med, för att fortsätta klubben för inbördes beundran. Även här snurrar nämligen EXODUS & MISERY INDEX... :)

2010-05-27 @ 13:12:13
URL: http://metalyze.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0