Kaos...

Mitt liv den senaste veckan kan bara beskrivas med ett totalt kaos. Jobb, jobb, jobb, skola, skola, skola, ja ni förstår. Jag har inte haft en sekund med tid över. Jag ber om ursäkt för att inte smakprovet från Tribulation/Kaamos giget finns här, men tiden har helt enkelt inte funnits. Jag har en lucka i schemat på söndag och ska försöka samla kraft och fixa det då.
I övrigt så väntar jag på ett paket från England med At The Gates trippel dvd. Jag loggade nyss in på www.play.com och konstaterade att de håller på att packa den, så förhoppningsvis så har jag den om en vecka.

Den platta som snurrar mest i min mp3-spelare nu är The Grotesquerys platta Tales of the Coffin Born. En riktigt mysig deathmetalplatta i lite oldschool anda. Jag tror att en plats på 2010 års bästa plattor redan är säkrad.



Ljuspunkten i tillvaron nu är att Onslaught ska lira på Club Deströyer den 19 mars, något som jag ser fram emot. Thrashmetal, headbanging och en rejäl fylla är precis vad jag behöver känner jag. Jag hoppas att det blir en kväll med lapp på luckan för deströyergänget.





Kommentarer
Postat av: Chief Rebel Angel

Ah! Grotesquerys platta är jag själv bra sugen på.

Läge att plocka upp den alltså, med tanke på dina ord?

2010-03-02 @ 14:50:53
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: SheerFaith

Om du gillade Bone Gnawer så kommer du att älska The Grotesquery. Personligen så tycker jag att denna är bättre.

2010-03-02 @ 22:30:19
URL: http://metalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0