Sommaren är snart slut...

Snart är sommaren slut och tyvärr så har jag inte gjort annat än att jobba denna sommar. En enda liten spelning har det blivit, även om denna spelning var grymt bra. Jag var och såg Grave och Feral krossa Sundsvall...satan va bra det var! Feral var den stora överraskningen, jag kommer absolut att kolla in deras kommande platta.
Jag ser verkligen fram emot Nordfest. Ska bli grymt kul att se Watain igen deras senaste platta är grymt bra. Jag tror även att Switch Opens kommer att leverera en grym spelning, kan bli den stora överaskningen på Nordfest? Kolla in en intervju med dem HÄR.

Egentligen så skulle man ju vilja vara HÄR denna helg men man får nöja sig med att vara HÄR.

Året har ju bjudit på en hel del bra plattor men för min del så tycker jag att årets platta såhär långt är "Hiers to Thievery" av Misery Index. Men jag antar att den kommande plattan av Primordial kommer att peta ner den från förstaplatsen. Kolla föresten in Nemtheangas andra band Blood Revolt HÄR.

Vi avslutar detta inlägg med lite mysiga videos.






Feral var svinbra på Deströyer...Dessa grabbar kan lira sanna mina ord!


Kommentarer
Postat av: Dan

Feral låter riktigt bra.

Fick ju den goda nyheten att Watain kommer över till usa för några spelningar. :)

Och att dom tar med sig Behemoth är inte illa pinkat. :D

2010-08-07 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0