Misery Index

Det har varit dåligt med bloggande under påsken. Jag har nämligen jobbat en hel del och de få lediga stunder har jag tillbringat med familjen. Jag har dock hunnit med att läsa ett nytt nummer av Sveriges bästa metaltidning och fyndat DENNA dvd för tio kronor på icamaxi i birsta. Jag antar att det inte var meningen att den skulle kosta tio kronor?

Lite musiktips:
DeathGrindkungarna Misery Index släpper sin nya platta "Heirs To Thievery" i maj men redan nu kan man avnjuta en sprillans låt på deras myspace. Skynda dit och njut...En given platta!

Låtarna på Heirs To Thievery heter följande:

01. Embracing Extinction
02. Fed To The Wolves
03. The Carrion Call
04. Heirs To Thievery
05. Spectator
06. The Seventh Cavalry
07. Illuminaught
08. Plague Of Objects
09. You Lose
10. Sleeping Giants



Videon till låten Traitors från förra plattan med samma namn.


Kommentarer
Postat av: Dan

Lyssnade på The Great Cessation igår.

Kom fram till att riff soundet på Burning The Altar är det närmsta jag hört som liknar riff soundet på Celtic frost's Monotheist och nya Triptykon.

2010-04-13 @ 13:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0