Capitalism: A Love Story

Vill bara påminna alla om att ett nytt nummer av Sveriges bästa tidning damp ner i brevlåda idag, Close-Up Magazine nr 116. I den kan man läsa om bla. Nicke Andersson, Dark Funeral, Katatonia, Skitliv, Avatar, Nile, Within Temptation, Abandon, Gojira, Degression Assassins, Pelican, Evile, Tribulation (som lirar på club deströyer den 27 nov), Moloken, Saturnalia Temple, Igneous Human, Pitbull Terrorist, Nirvana 2002. Plus en hel del annat.

Michael Moore är på krigsstigen igen och hans nya film Capitalism: A Love Story går på bio nu. Jag har inte själv sett den ännu men jag tycker att Michael Moore gör bra filmer och jag beundrar honom för att han vågar göra det han gör. Moore är på inget sätt den bäste dokumentärfilaren som finns, jag skulle kunna räkna upp flera som är bättre. Det som gör honom unik är att han har ett sätt som tilltalar många och han kämpar för den lilla människan.


Kommentarer
Postat av: Dan

Tänkte faktiskt på när close up skulle komma under dagen, det blev en trevlig överraskning att man fick en idag. :)

2009-11-04 @ 18:33:00
Postat av: SheerFaith

Alltid trevligt när nan får en ny Close-Up. Helt rätt att Immortal fick så höga poäng i soundcheck. All shall fall är ju skitbra!

2009-11-05 @ 13:29:47
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Dan

Jajjemen, katatonia fick iaf bra betyd, tycker den skivan är deras bästa.

Nile och Wasp tycker jag borde fått högre poäng.

Abandon verkade intressant, intervjun med nicke andersson var förjävla lång.

Läste den på fikapausen på jobbet, min chef som inte gillar metal ville kolla.

Han tyckte inte folket såg klok ut, speciellt dark funeral. :P

2009-11-05 @ 19:31:23
Postat av: Dan

Ps, Katatonia's nya är deras bästa inom rock soundet.

2009-11-05 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0