I spänd förväntan...

Vad har man att se fram emot i dessa dagar av snö, kyla, blask och annan allmän misär ?
MY DYING BRIDE släpper en ny skiva den 23 mars. My dying bride har sedan 1991, då jag först hörde dessa deppiga Britter, alltid varit ett av mina favoritband. Om man känner sig deppig och vill vara för sig själv, då finns det ingen bättre medicin än att släcka lyset och spela en valfri My dying bride skiva högt.
Medans man räknar ner dagarna tills skivan är släppt så kan man ju alltid besöka denna minisite, lyssna på en låt och njuta av det vackra omslaget.

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har läst namnet många gånger, men aldrig hört dem vad jag vet, får nog ta och göra detta!

2009-03-21 @ 09:34:08
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: SheerFaith

Tycker jag att du ska göra Metalnallen.

2009-03-21 @ 16:50:25
URL: http://metalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0