Hardware

Filmnörden i mig dregglade till ordentligt när jag hittade följande klipp på youtube. Klippet kommer från severin films och från deras kommande monsterutgåva av den briljanta filmen Hardware. Tyvärr så har släppet flyttats fram till den 13 oktober, men jag får väll nöja mig med den brittiska utgåvan fram till dess :)
Jag misstänker att det som kommer att göra denna utgåva för ett måste för mig är den över 50 min långa nyproducerade dokumentären och faktumet att filmen verkar vara från en ny HD-master, jag tror inte att den brittiska utgåvan är det, plus att det kommer att vara ett 5:1 ljud något som den brittiska utgåvan saknade. I övrigt så verkar det vara samma extramaterial.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0