Halvårsrapport.

Snart har halva året gått och jag måste säga att skivåret har varit bra i mitt tycke. Jag gör en summering av det som jag tycker varit bäst.

Utan inbördes ordning.

Pestilence - Resurrection Macabre

Absu  - Absu

Napalm Death - Time Waits For No Slave

Tribulation  - The Horror

My Dying Bride - For Lies I Sire

Havok  - Being and Nothingness

Torture Division - With Endless Wrath We Bring Upon Thee Our Infernal Torture

Gwynbleidd - Nostalgia

Mastodon - Crack the Skye

Suffocation  - Blood Oath

Heaven and Hell  - The Devil You Know

Det finns ett gäng plattor som jag inte lyssnat så mycket på men som mycket väl skulle kunna platsa på listan.
Vomitory, Minsk, Ex Deo, Amorphis, Unanimated, Sanctification, Success Will Write Apocalypse Across the Sky.

Sen så är det ju halva året kvar så det ser ut att bli ett mycket bra år.

Kommentarer
Postat av: Dan

Året har hållit väldigt hög standard hittils och jag ser verkligen framemot en hel del album. :)



My dying bride tycker jag var mycket bra.

Några album jag tycker vart bäst hittils.



Adept - Another Year Of Disaster

Amorphis - Skyforger

Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow

Architects - Hollow Crown

Azarath - Praise The Beast (mycket fin death metal)

Bethlehem - A Sacrificial Offering To The Kingdom Of Heaven In A Cracked Dog's Ear

Candlemass - Death Magic Doom; Celeste - Misanthrope(s)

Den Saakaldte - All Hail Pessimism

Ektomorf - What Dosen't Kill Me...

Funeral Mist - Maranatha

Glorior Belli - Meet Us At The Southern Sign

Mourning Dawn - For The Fallen...

Svart - Vanära, Vanmakt Och Avsmak

Svart - Våran Tid Är Förbi

The Devil Wears Prada - With Roots Above And Branches Below

The Project Hate MCMXCIX - The Lustrate Process



Ser verkligen framemot kommande album av.



Suicide Silence

Job For A Cowboy

Hackneyed

Belphegor

Rimfrost

Gorgoroth

Slagmaur

Forgotten Tomb

Dark Funeral

2009-06-13 @ 16:29:28
Postat av: SheerFaith

Det har verkligen varit ett bra år hittills. Ska kolla in ett par namn på din lista.

2009-06-14 @ 23:26:21
URL: http://metalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0