YOB

I nya nummret av den eminenta tidningen Close-Up Magazine så vann YOB soundcheck. Jag hadde aldrig hört YOB tidigare så jag kollade givetvis in deras senaste platta The Great Cessation.
Herre gud vilken otroligt makalös underbar jävla platta!!! Den är så tung så att man är rädd för krosskador, så mörk så att man blir rädd och fummlar efter lysknappen men så otroligt vacker och hypnotisk. Jag rekomenderar alla att kolla in denna makalösa platta. Jag hittade dessa klipp med YOB live på youtube, risigt ljud men man anar briljansen hos detta band.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena, ska kolla in dom, lyssnade på en låt från deras album från 2005. Låter hyfsat.



Har Close-Up börjat säljas i vanliga affärer ännu?

Kollade föra veckan på ett ställe jag köpt förut men dom hade inga, så köpte en sweden rock istället. :)



Jag vann iaf en Swashbuckle t-shirt på close-up. :P

2009-08-28 @ 18:43:03
Postat av: SheerFaith

The Great Cessation lär nog bli en av årets bästa plattor för min del. Close-up säljs nog i de butiker som väljer att sälja den. Pressbyråer brukar ha den. Jag rekomenderar autogiroprenumeration. :)

2009-08-29 @ 12:08:14
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Dan

Då jag kommer åka till usa och jobba 1 år om nån månad så passar inte premunationen så bra.

Lyssnade på The Great Cessation igår, riktigt bra.

Gillade sången, men deras äldre plattor verkade inte så bra.

Illdisposed's nya var mycket bra iaf. :)

2009-08-29 @ 18:32:24
Postat av: Dan

Skrev lite fel, Verkade inte lika bra.

2009-08-29 @ 18:33:47
Postat av: SheerFaith

Coolt! Vad ska du jobba med där ?

Visst är The Great Cessation grymt bra.



Man kanske kan prenumerera till USA ;)

2009-08-31 @ 10:55:49
URL: http://metalfilm.blogg.se/
Postat av: Dan

Som Au Pair, ta hand om en familjs barn.

Hårdrockare och Barn? hur går det ihop. :P

Får grattis boende och mat plus lön varje vecka.

Har bra hand om barn och ser det som en mycket bra möjlighet att få se lite mer amerikanska band och tatuera mig hos Kat Von D. :)

2009-08-31 @ 19:21:36
Postat av: SheerFaith

Coolt med en gaddning hos High Voltage Tattoo. Personligen så tycker jag att Corey Miller är bättre. Finns ju många bra band over there och en del coola festivaler verkar det som kolla in http://www.supremebrutality.com/

2009-09-01 @ 21:17:59
URL: http://metalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0