Bra Återföreningar...

När band återförenas efter många år så blir iallafall jag lite orolig. Förra sommaren så återförenades två av mina absoluta favoritband, At the Gates och Carcass. Som tur va så spelade båda banden på Wacken som jag redan hadde biljett till. Många tycker säkert att Iron Maiden var höjdpunkten på Wacken ifjol men jag tycker nog att  At the Gates och Carcass stod för de bästa spelningarna. At the Gates har spelat för sista gången och nu väntar iallafall jag på den utlovade dvd som ska komma. Carcass forsätter att spela även denna sommar och jag hoppas att få chansen att se dem igen för tro mig gubbarna kan än. Hoppas att Rockweekend bokar dom, ja menar om Arch Enemy redan ska spela så är ju halva Carcass redan där. Det spekuleras hit och dit om Carcass ska göra en ny skiva, inte mig emot om den tar vid där Heartwork slutade. Keep on rotting...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0